Informacje o ofercie
Nazwa ofertodawcy: | ProOptima Sp. z o.o. | Dział: | |||
Branża: | Badania | Typ oferty: | Staż (stara kategoria) | ||
Status oferty: | Otwarta | Minimalne wykształcenie: | Średnie | ||
Minimalne doświadczenie: | |||||
Rozpocznij publikację: | 02-10-2019 | Zakończ publikowanie: | 30-10-2019 | ||
Lokalizacja:
[Krakow,United States ]
|
Nowa praca po wakacjach!
Fascynuje Cię Customer Experience? Chcesz zdobyć doświadczenie w firmie doradczej, której specjalizacją jest Customer Experience Management?
ProOptima od 2007 roku jako innowator w Polsce, realizuje projekty, które zwiększają zdolność firm do budowania lojalności wśród swoich klientów.
Co miał(a)byś w związku z tym robić?
W trakcie praktyk będziesz: zdobywać nowych klientów dla firmy, prowadzić badania marketingowe dla naszych klientów, uczyć się opracowywania projektów i realizacji naszych usług. Docelowo staniesz się naszym konsultantem odpowiedzialnym za klientów firmy i usługi.
Czy Ciebie szukamy?
Masz odwagę i zapał do zdobywania nowych klientów. Chcesz im pomóc skuteczniej budować lojalność klientów właśnie z ProOptima. Posiadasz doświadczenie w telefonicznym kontakcie z klientami. Jesteś studentką/em kierunków społecznych np. socjologii, psychologii, ekonomii, zarządzania. Chcesz zdobyć doświadczenie w obszarach: badań, sprzedaży usług, projektowania i doradzania na firmom na etapie wdrożeń projektów CEM, a w przyszłości zostać samodzielnym konsultantem. Czy to o Tobie?
Oferowane praktyki są 3-miesięcznymi praktykami płatnymi. Dla spełniających nasze oczekiwania możliwość zatrudnienia po okresie stażu.
Jesteś zainteresowany/a - złóż aplikację, pozwól na Siebie poznać. Prześlij nam swoje CV na adres @
Data: 02-10-2019 15:06:30